SEO stratégiai elemek weboldalunk kiváló helyezéséért

SEO stratégiai elemek weboldalunk kiváló helyezéséért

A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás célja, hogy egy weboldal a Google találati lista élére kerüljön a megfelelően célzott kulcsszavak segítségével. A keresőoptimalizálás révén kiváló minőségű leadeket generálhatunk.

A jó SEO stratégiára épül, mely a következő elemekből épül fel: kulcsszókutatás, tartalomkészítés és -optimalizálás, linképítés, valamint technikai beállítások. Röviden csokorba foglalva: on-page SEO, off-page SEO és technikai SEO.

Ezek az elemek nem egymástól függetlenül biztosítják a keresőoptimalizálás sikerességét. Minden lépés kiegészíti a többit, így mindhárom elem minőségi időt és befektetést igényel.

On-page SEO: a tartalom a király. Ezzel a mondással gyakran találkozhatunk, és nem véletlenül, mivel bizonyos értelemben maximálisan igaz. Weboldalunk tartalma elmondja a potenciális ügyfeleknek, hogy mit csinálunk, és miért érdemes bárkinek is minket választania. Egy tudatosan felépített, értékes tartalom releváns, informatív, szórakoztató és segít a leendő vásárlóknak a céljaik elérésében.

Off-page SEO: ez a szegmens felel a bizalmi tőkéért, amit az online térben vívunk ki magunknak. Az hogy mely webhelyek és milyen minőségben hivatkoznak a weboldalunkra, kulcsfontosságú a SEO szemszögéből. Az off-page SEO révén hitelességet nyerünk, digitális nyomot kapunk arról, hogy ki beszél a márkánkról. Minél nagyobb tekintélyű webhelyek hivatkoznak a mi bejegyzéseinkre, annál inkább megerősödik a tekintélyünk és a megbízhatóságunk. Ez az úgynevezett link juice, vagyis linkérték. A linkekben rejlő bizalmi tőke elősegíti, hogy weboldalunk magasabb helyet foglaljon el a találati eredmények között.

A technikai SEO kissé bonyolultnak tűnhet, de egyszerűen csak arról van szó, hogy biztosítjuk, hogy a keresőmotorok felfedezhessék webhelyünket és elolvashassák az általunk létrehozott tartalmat.

A leghatékonyabb SEO stratégiát nem csupán marketinges szakemberek által végzett szolgáltatás révén érhetjük el. Ahogy mi magunk is felépíthetjük saját Facebook kampányunkat, úgy a keresőoptimalizálás terén is igazi szakértőkké válhatunk, a megfelelő eszközök segítségével.